27 d’abril del 2010

*Conceptes sobre la família*

El concepte de la típica família es el pare la mare i el fill/a, però el temps canvia i les persones també , i crec que una família pot ser com un vulgui fer-la, tan si la fa un home que vol tenir un fill , com una dona que vol tenir un fill per ella mateixa, també com si es una parella homosexual , trob que si un nin o una nina són feliços a un ambient de família ja està bé si ells ho estan, mentres que aquest nin o nina creixi a un ambient de amor i comprensió dóna igual qui el cria, totes les parelles tenen el dret de tenir una familia que ells volen.


2. Trob que tothom te el dret de tenir la família que vol tan sigui un home o una dona que estiguin sols, treguin endevant un infant, tant sigui una parella de homosexual que tengui un infant , mentres tingui amor i compresió ja es perfecta per ser feliç.

· Trob que no te perquè influir que tengui que ser més feliç amb una familia que sigui tradicional, mentres que amb la gent que està es sent comod i feliç ja està.

3. Pot ser que si influesqui del fet de que un sigui de pobla o de ciutat , pot ser que siguin una mica diferents ,no per les maneres de ser si no per els contums de vida
de cada un està acostumat.

4. No tenc cap ideal de familia crec que si estigues bé i em sentigues còmoda en el meu ambient per mi ja estaria bé , m'hagues donat igual que fos una mare o un pare sol o una parella de homosexuals mentres en donesin amor i felicitat i m'ha ajudesin crec que jo, ja seria feliç.

2 comentaris:

  1. I estic d'acord.... . Hi ha nins molt traumats de parelles heterosexuals (i aparentment per a molts encara són el tipus de familia ideal per excelència) i nins molt feliços en parelles monoparentals i homosexuals. Per tant no és la tendència sexual si no l'amor des del cor, la transparència, la comunicació i la comprensió de la parella en si mateixa i amb els fills i filles. Hi estic d'acord. ;-D

    ResponElimina
  2. M'agrada el teu comentari i el que dius de, donar l'amor des del cor, la transparècia, la comunicació i la comprensió :)

    ResponElimina

pusetes