13 d’abril del 2010

*Mitjà de comunicació*





A mi el mitjà de comunicació que m'agrada més és internet. Més que res perquè tenc amics a fora i així em puc comunicar amb ells gairebé cada dia, d'aquesta manera pareix que parl amb ells personament, encara que, evidentment, no es pot comparar amb el fet de tenir-los al costat. Quan més parl amb ells, més em costa desconnectar l'ordinador, hehe.

També em va molt bé per cercar i trobar informació que em demanen a classe o que necessit obtenir i això va molt bé. Gràcies a n'aquest mitjà de comunicació puc estar en contacte directe amb les meves amistats, però no té res a veure amb si els pogués tenir al costat, s'enyoren molt. Per això internet és el mitjà de comunicació que més m'agrada.

1 comentari:

  1. Heehehe,
    hola Tereee.... =)
    Aver, com que veig, tots de nosaltres hem fet sobre l'internet, hehehee. Crec que en aquest món ja ningú podria vivir sense ell.
    :p
    muaks,
    =)

    ResponElimina

pusetes